top of page

Proces: Dans

Voor de dansen heb ik veel inspiratie gehaald uit mijn pws van de middelbare school. Voor mijn pws heb ik een aantal dansen gedaan en een aantal pasjes hiervan bleken goed bij de remix te passen. Sommige passen waren echter te lastig of pastte toch niet in de huidige vorm zoals ik bedacht had in de dans. Met de hele groep (Lianne, Romana, Ellen en ik) hebben we deze passen zo aangepast dat ze perfect pastte bij de dans die wij voor ogen hadden. Zo zijn wij tot de uiteindelijke dans voor de remix gekomen. Voor de dans aan het begin (" Another Brick in the Wall" ) heb ik inspiratie gehaald uit een dans die ik een keer tijdens een show heb gedaan. Ik twijfelde eerst of de anderen dit wel een passende en leuke dans zouden vinden maar gelukkig was iedereen net zo enthousiast als ik. Met een paar aanpassingen en veel oefenen hebben we ook deze dans in elkaar weten te zetten. Wij zijn op beide dansen erg trots!

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page