top of page

Evaluatie

Mijn verwachting was dat het een zwaar, maar heel leuk en gaaf project zou worden. Dat bleek ook het geval en aan het eind was iedereen compleet uitgeput! Ik heb een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad. Waar ik misschien ooit nog spijt van ga krijgen, is het feit dat ik geen rol gespeeld heb. Ik had het wel graag gewild, maar ik had het ook dood eng gevonden. En ik ben blij dat iedereen de kans heeft gekregen om te spelen voor de groep tijdens de workshops en het oefenen in de eerste dagen. Zo heb ik toch de kans gekregen om voor een groep te spelen, maar stond er veel minder druk achter. Verder vond ik het erg leuk om de weblog bij te houden, al was het soms wel een gepuzzel aangezien er zoveel filmpjes, foto’s en stukjes tekst waren. Gelukkig is de weblog nu af en ben ik tevreden met het eindresultaat. Tijdens het project was ik veel bezig met filmpjes en foto’s maken terwijl iedereen druk bezig was. Ook heb ik soms een handje meegeholpen bij het decor, had ik contact met de basisschool en heb ik de poster gemaakt.

Tijdens dit project heb ik geleerd hoe belangrijk communicatie is voor de samenwerking. Het was erg prettig om soms een moment in te plannen om met elkaar te delen wat ons dwarszat, zodat we er ook daadwerkelijk iets aan konden doen. Ik vind dat wij dit als groep erg goed gedaan hebben.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page