top of page

Evaluatie

Terugblik op mijn verwachting:

Ik verwachtte dat het een hele uitdaging zou worden het in zo een korte tijd te maken. Achteraf Is het mij heel erg meegevallen. We hadden in één dag heel het stuk eigenlijk gemaakt en toen hadden we nog twee hele dagen om bij te schaven en het nog beter te maken. Ik had wel verwacht dat ik meer met spel bezig zou zijn omdat ik dit al lang doe en dat mij ook het leukst leek.

Wat heb ik ervan geleerd en neem ik mee naar later:

Ik heb ervan geleerd dat je heel veel kan bereiken in een hele korte tijd. Door je eigen ideeën een beetje los te laten en iedereen de kans te geven iets te zeggen, kom je tot een hele mooie voorstelling. Dit kan ik later gebruiken om met de kinderen een stuk te maken, maar ook bij andere projecten.

Wat mijn rol in het proces:

In het proces ben ik wel vooral bezig geweest met het maken van scènes en het script. Dit Is ook wat ik het leukst vind om te doen, heel de dag lekker spelen en verschillende dingen proberen. Toen ik samen met Romana, Manouk en Yvette scènes ging maken Is een heel groot deel van het stuk ook ontstaan.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page