top of page

Evaluatie

Mijn verwachting was dat het een vermoeiend maar leuk project zou worden. Mijn verwachting is uitgekomen, ik ben dood op! Ik heb het ook ontzettend naar mijn zin gehad. Waar ik in eerste instantie een beetje opkeek tegen het 'mengen van de groep', ben ik blij dat ik met deze groep de voorstelling heb mogen maken. Nieuwe mensen zorgen voor nieuwe ideeën & ik denk dat we ontzettend trots mogen zijn op het resultaat. Ik heb geleerd om samen te werken en om geduld te hebben, maar ook om voor mijn eigen mening uit te komen. Ik heb mij tijdens het proces vooral bezig gehouden met de discipline 'spel'. Samen met anderen heb ik een aantal scenes verzonnen en deze verder uitgewerkt. Ook heb ik samen met Kimberly en Lincy het script uitgeschreven. De laatste paar dagen, nadat de rollen verdeeld waren heb ik voornamelijk mijn teksten en liedjes geoefend. Ik heb geleerd dat ik best eens een keer mijn eigen ideeën kan loslaten. Hier heb ik af en toe wat moeite mee gehad, maar achteraf pakte het vaak juist goed uit. Dit neem ik ook allemaal mee naar het werkveld. Geduld, samenwerking en flexibiliteit zijn volgens mij drie zeer belangrijke eigenschappen in het onderwijs.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page