top of page

Verwachting

Wat verwacht je van het theaterproject?

Ik verwacht dat het een zwaar en inspannend project wordt, maar dat het wel heel leuk wordt. Ik denk wel dat we aan de gegeven tijd misschien te kort hebben, dus dat we in onze vrije tijd ook nog een aantal keer moeten afspreken, maar dat vind ik niet erg. Ik ben dol op theater en muziek (dans is minder mijn ding), dus ik heb er heel erg veel zin in!

Wat verwacht je te leren?

Natuurlijk leren we veel over dans, muziek, theater en beeldende vorming en het samenvoegen van deze elementen tot een geheel, maar daarnaast denk ik dat we nog heel veel meer zullen leren wat betreft samenwerken. Ik heb zelf nogal een sterke mening en ik steek die niet zo snel onder stoelen of banken, dus ik denk dat ik van dit project ook heel erg ga leren om meer met andere mensen mee te gaan. Of in ieder geval hoop ik dat en sta ik ervoor open.

Waar ben je goed in?

Theater is in dit project mijn sterke kant. Ik heb op mijn middelbare school meegedaan aan

verschillende grote producties, waarvoor ik ook echt auditie heb moeten doen, en daar heb ik ook heel veel van geleerd. Daarnaast ben ik ook wel muzikaal aangelegd, met name wat betreft

liedschrijven denk ik. Ik vind zingen ook wel heel erg leuk (of ik echt goed ben durf ik niet te zeggen), dus ik hoop dat ik daar ook iets mee kan doen. Ik denk dat ik ook goed ben in leiding geven en knopen doorhakken, dus ik hoop dat ik daar ook iets mee kan doen bij deze voorstelling.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page