top of page

Verwachting

Wat verwacht je van het theaterproject?

Ik verwacht dat het theater project heel leuk, maar vooral ook heel leerzaam word. Het wordt een echte uitdaging. Ik heb er heel veel zin in!

Wat verwacht je te leren?

Het wordt een project waar samenwerking centraal staat en waarin we veel zullen leren over Griekse mythes en het combineren van dans, spel, muziek, toneel en kostuums tot één geheel. Het is niet mogelijk om met een groep van in totaal 17 studenten iedereen zijn zin te geven. Wat we hiervan zullen leren is om je mening te laten horen, maar ook soms mee te gaan met ideeën van anderen.

Waar ben ik goed in?

Ik heb een tijd op dansen gezeten. Ook heb ik voor mijn eindproject op de middelbare school

choreografieën gemaakt. Ik ben dus goed in dansen en het maken van choreografieën. Deze taak zou ik dus graag op me willen nemen. Verder denk ik dat ik geen toptalent ben met acteren, maar dat het er wel mee door kan.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page