top of page

Verwachting

Vandaag was de aftrap van het jeugdtheaterproject. De eerste dag heb ik een hoop ervaringen opgedaan.

Ik verwacht dat ik tijdens dit project mijn grenzen zou moeten verleggen. Gewoon lekker gek doen en me niet hoeven schamen, wat ik wel snel doe. Ook verwacht ik dat je voor dit project veel geduld moet hebben en duidelijke afspraken maken met de groep zodat alles goed verloopt. Samenwerking is dus erg belangrijk. Voor de rest hoop ik door de lange dagen waarin we workshops krijgen, oefenen, evalueren, aanpassen en nog eens oefenen een heel mooi stuk gaan neerzetten met onze groep. Voor de rest denk ik dat ik veel geduld zou hebben en als het erg chaotisch wordt, de rust weer terug te brengen. Ook denk ik dat ik me veel zou bezig houden met het decor, omdat ik dat erg leuk vind om te doen. En misschien stiekem wel een kleine rol op het podium (wat eng, maar ook erg leuk is). Van dit project hoop ik dat ik ten eerste mijn klasgenoten nog beter leer kennen, maar ook om goed te leren plannen en afspraken te maken met een grote groep. Maar al met al hoop ik dat ik het meest leer door mijn grenzen te verkennen en mezelf blijf uitdagen om te laten zien dat ik dingen, zoals dansen/acteren/zingen, misschien toch ook wel kan.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page