top of page

Verwachting

Wat zijn mijn verwachtingen van dit theaterproject, een goede vraag. Ik denk dat dit een

heftig, zwaar groepsproces wordt, maar ook een mooie leerervaring waar we later op kunnen

terugkijken. Ik verwacht veel te leren op het gebied van samenwerken in een grote groep en dat ook nog binnen een krappe tijdsplanning. In zo’n grote groep moet je je mening kunnen laten horen, maar je moet ook open staan voor ideeën van anderen. Ook verwacht ik dat ik na dit project makkelijker en sneller uit mijn comfort zone kan stappen.

Ik denk dat mijn sterke punt voor dit project mijn rust is. In stressvolle situaties hou ik mijn

hoofd toch koel en dat kan handig zijn voor de groep. Hierdoor kan ik goed het overzicht houden en helpen met de planning van het in elkaar draaien van ons stuk. Ook denk ik dat ik me redelijk red op het podium, maar op dit punt hoop ik nog veel te kunnen leren in deze periode!

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page