top of page

Verwachting

Wat een gave opdracht. Binnen zes dagen een musical gebaseerd op een Griekse mythe produceren en uitvoeren. Ik verwacht dat er een hoop samenwerking aan te pas gaat komen. Deze samenwerking zal af en toe tot botsingen leiden binnen de groep, maar uiteindelijk denk ik dat dit de creativiteit en de scherpheid van de groep juist bevorderd. Ik hoop dat we aan het einde van het project een show kunnen neerzetten waar we trots op kunnen zijn en vooral waar de kinderen van kunnen genieten. Mijn aandeel in de groep zal denk ik voornamelijk liggen in de spel, de muziek en/of de dans. Ik heb al ervaring met het spelen van een musical, maar het creëren van een musical is voor mij helemaal nieuw. Ik denk dat ik hieruit een hoop kan leren. Door zelf een musical in elkaar te zetten, leer je de personages nog beter kennen en dit zal je ook weer kunnen gebruiken in je spel zelf. Ik verwacht bij dit project uitgedaagd te worden en mijn grenzen te verleggen.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page