top of page

Verwachting

Van dit project verwacht ik veel samenwerken, veel stress en chaos, maar ook veel plezier.

Door een toneelstuk met 17 verschillende mensen te maken, kom je in aanraking met allerlei

karakters die allemaal hun eigen ideeën en mening hebben. Ook is het weinig tijd voor veel

werk, dus zal de stress wel op spelen.

Ik verwacht op verschillende vlakken te leren van dit project. Bij het in elkaar zetten en

voorbereiden van je toneelstuk leer je van alles over theater. Wat komt er allemaal bij

kijken? Hoe is een scene het leukst? Welke muziek past goed waarbij? De dingen die wij

zullen leren zijn in mijn ogen heel breed.

Zelf ben ik goed in organiseren en overzicht creëren. Ik vind het leuk om alles op een rijtje te

zetten van hoe en wat. Ook kan ik best wat met techniek en interesseert mij dat ook. Ik hoop

een van deze dingen te gaan doen bij dit project.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page