top of page

Verwachting

Wat ik verwacht van deze voorstelling is dat het een hoop geregel zal gaan worden. De één wil dit en de ander wil dat. Er moet veel gebeuren. Maar bij elkaar zal dit wel een hoop creativiteit geven en voor een proces zorgen dat uiteindelijk tot iets moois leidt. Wat een leuke, grappige en spannende voorstelling moet gaan worden. Met daarin ieder in zijn eigen rol. Samenwerken is daarbij heel belangrijk! Daar kijk ik naar uit en ik ben ook benieuwd naar hoe dat gaat! Ik verwacht zeker dat het goed komt! Wat ik vooral zelf graag wil doen is een stukje spel en dans in de voorstelling laten zien, lekker bezig zijn en doen! Daarnaast vind ik het ook leuk om dingen te regelen en alles onder controle te houden! Dus regisseur of producent zijn, is iets wat mij ook wel heel erg leuk lijkt! Ook hoop ik nieuwe dingen te leren, zoals hoe speel je nu goed en duidelijk spel in een voorstelling en waar moet je op letten bij decors en kostuums. De gehele productie zal zorgen voor een hoop nieuwe dingen! Dus kortom: ik heb er zin in!!

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page