top of page

Verwachting

Na deze eerste twee dagen zijn mijn verwachtingen eigenlijk al overtroffen. Ik begon beide dagen erg positief, maar ik verwachtte er niet teveel van (dan kan het ook alleen maar mee vallen!). Het waren twee leuke en leerzame dagen en het is niet helemaal de bedoeling van dit stukje, ik wilde het toch even vermelden.

Ik denk dat het een zwaar, maar heel leuk en gaaf project gaat zijn. Ik verwacht leerervaring op te doen op het gebied van samenwerken in grote groepen en plannen, echter zijn dit twee punten die mij normaliter redelijk goed afgaan. De uitdaging ligt voor mij bij het vergroten van mijn creativiteit en (misschien) uit m'n comfort zone stappen. Ik heb er heel veel zin in en ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page