top of page

Verwachting

Vandaag zijn we dan echt begonnen met het theaterproject en de groepen zijn gevormd. Ik verwacht bij dit project dat wij leren samenwerken in een grote groep. Daarbij moeten ook de taken worden verdeeld. Ik heb altijd graag de controle over alles, maar bij deze opdracht gaat dat natuurlijk niet. Voor mij is het dan ook een uitdaging om de dingen uit handen te geven. Uiteindelijk zijn wij met z'n allen verantwoordelijk voor deze productie. Het leuke aan deze opdracht vind ik de vrijheid die wij krijgen om iets te gaan maken. Ik wil ook graag leren wat er allemaal komt kijken bij zo'n theaterproductie. Daarnaast ben ik niet bang om op het podium te staan. Ten slotte hoop ik dat wij met veel plezier en enthousiasme het podium opgaan, en dit weten over te brengen op het publiek.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page