top of page

Verwachting

Voordat het project was begonnen, verwachtte ik er niet heel veel van. Totdat we de

inleidende presentatie over het project te zien kregen. We gaan dus een echt professioneel

theaterstuk opvoeren met alles erop en eraan. Er is zelfs 200 euro beschikbaar gesteld om te

gebruiken voor het stuk. Uiteindelijk hoop ik dan ook dat er een heel goed toneelstuk uit

gaat komen, waarmee we de kinderen op de basisschool echt kunnen vermaken en

waarmee we ze ook wat kunnen leren. Ik denk dat ik een rol kan spelen bij het maken van

het decor en misschien ook wel bij het bedienen van de lichten. Ik vind het echter ook leuk

om een rol te krijgen in het toneelstuk. Dit hoeft van mij niet de hoofdrol te zijn, maar een

kleine rol zou ik wel leuk vinden. Tijdens de workshops zou ik graag willen leren hoe je een

decor kunt maken dat het toneelstuk goed kan ondersteunen. Ook het werken met een

greenscreen lijkt mij erg interessant. En natuurlijk op het gebied van theater en drama kan ik

nog het een en ander leren, zoals het gebruiken van intonatie in mijn stem. Ik hoop dat ik na

dit project op dit gebied weer wat verder ben. Ik heb er zin in om er een mooi toneelstuk van

te maken.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page