top of page

Verwachting

Mijn verwachting is dat dit theaterproject veel van mij en van mijn groepje gaat vergen. Er moet veel gebeuren, omdat wij zelf alles moeten gaan regelen rondom onze voorstelling. Daarom moet de samenwerking soepel verlopen om een zo goed mogelijke voorstelling te kunnen maken. Hierbij is het ook belangrijk dat iedereen zijn taken serieus neemt. Dit verwacht ik dan ook te zien bij mezelf en mijn groepje.

Ik verwacht veel te leren van dit theaterproject. Door het werken in groepsverband zal de samenwerking en het verdelen van taken erg belangrijk zijn. Het verdelen van taken zorgt ervoor dat iedereen zijn focus heeft liggen op zijn eigen taak. Het lijkt mij erg lastig om me te beperken tot mijn eigen taak, omdat ik altijd zeker wil weten dat alles (los van mijn taak) goed gaat. Ik verwacht dat ik op dit gebied zal leren andere taken los te laten en me vooral te richten op mijn eigen taak.

Ik verwacht dat mijn kwaliteiten liggen bij het regelen en regisseren. In het dagelijks leven ben ik vaak dingen aan het regelen, dit vind ik dan ook leuk om te doen. Ook probeer ik altijd kritisch te kijken naar wat er gebeurt om zo een verbetering aan te brengen waar ik denk dat het nodig is. Daarom verwacht ik dat regisseren ook een kwaliteit van mij is.

Tags
Er zijn nog geen tags.
bottom of page